Întrebări frecvente

Aici găsiți răspunsurile celor mai frecvente întrebări adresate de către clienții noștri. Dacă nu vă regăsiți întrebarea printre cele adresate pe pagina noastră, nu ezitați să ne contactați prin email sau completând formularul de contact și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Cum cumpăr?
  1. Căutați produsul dorit printre rafturile prăvăliei.
  2. Verificați informațiile și compatibilitatea produsului dorit.
  3. Adăugați produsele dorite în coș, verificați costul total și numărul produselor.
  4. Selectați adresa de livrare a comenzii.
  5. Plasați comanda. Completați datele de facturare și finalizați comanda.

Cum plătesc?

Momentan, plata produselor se poate face doar ramburs.

Cum se livrează?

Produsele comandate vor fi expediate către dumneavoastră prin curier.

În cât timp se livrează?

Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier. Comenzile ajung la destinație, de regulă, în 1-3 zile lucrătoare. Comenzile din week-end se pregătesc pentru livrare în cursul zilei de luni.

Prețurile includ TVA?

Toate prețurile afișate conțin un TVA de 19%.

Oferiți service pentru automatele de cafea tip vending?

Prăvălia de Vending nu asigură service pentru automatele de cafea. Nu efectuăm revizii și nu reparăm automate defecte.

Care este comanda minimă?

Nu există sumă minimă pentru a putea plasa o comandă. Comanda minimă pentru a beneficia de transportul gratuit este de 300 de lei. Dacă totalul comenzii se află sub această sumă, se va adăuga un cost suplimentar pentru livrare de 20 de lei/comandă.

De ce să comand online?
  1. Puteți verifica toate informațiile pe care le doriți despre un produs, astfel evitând confuzia.
  2. Evitați greșelile de identificare și de contact.
  3. Sunteți la curent cu prețurile, noutățile și promoțiile disponibile în Prăvălie.
  4. Vă punem la dispoziție un istoric al comenzilor dumneavoastră, posibilitatea de a salva produsele favorite și multe altele.
  5. Faceți cumpărăturile într-o manieră sigură și transparentă. După plasarea comenzii sunteți imediat informat prin sms sau email despre datele de care aveți nevoie.
  6. Aveți libertatea de a plasa o comandă oricând doriți, fără a fi limitat de programul de lucru.

Care este termenul de livrare?

Comenzile ajung la destinație, de regulă, în 1-3 zile lucrătoare. Comenzile din weekend sunt pregătite pentru livrare în cursul zilei de luni.

De ce să îmi fac cont?

Calitatea de abonat vă permite accesul la o gamă completă de informații și servicii cu ajutorul cărora:
– economisiți timp la fiecare comandă din salvarea automată a datelor de facturare și livrare;
– beneficiați de funcționalități precum memorarea produselor favorite și vizualizarea unui istoric al comenzilor anterioare;
– rămâneți la curent cu informațiile ce privesc transportul pachetului dumneavoastră

Cum pot obține o factură pierdută?

La livrare, facturile sunt tipărite și puse în colet. Pentru ușurința accesării acestora, toate facturile sunt salvate în istoricul comenzilor.

Pot comanda pe facturi diferite?

Comanda se face fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică. O comandă nu poate include mai multe facturi diferite.

Cum se poate returna un produs?

Aveți dreptul legal de a returna produsele comandate în 14 zile lucrătoare (conform OUG 34/2014 Cap. I Art. 9). Ne dorim însă să fiți întotdeauna mulțumiți și să reveniți cu plăcere la noi. Puteți returna numai produse sigilate, fără lipsuri. Cheltuielile de returnare a produselor sunt achitate de client.

Unde pot modifica informațiile din cont?

Informații precum datele personale, de facturare sau adresa de livrare se pot modifica accesând setările profilului de utilizator disponibil în meniul principal.